Home » » Adadan Kaçış [Adventure] Türkçe

Adadan Kaçış [Adventure] Türkçe

Merhaba arkadaşlar, sizler için 2. Adventure haritamı oluşturdum buna çok emek verdim umarım beğenirsiniz. Size oyunumuzun hikayesini anlatmak istiyorum:
Ada zindanından görevli kişilerden birisiniz ancak içinde bulunduğunuz durumdan hiçte memnun değilsiniz. Bir şekilde adadan kaçış planı hazırlamaya çalışıyorsunuz ancak boş anınız yok. Bir sabah kalktığınızda etrafta kimsenin olmadığını görüyor ve herkesin toplantı odasında olduğunu fark ediyorsunuz, sizi çağırmayı unutmuşlar veya gerek duymamışlar :) . Sizde bu fırsattan istifade hemen kaleden kaçış planı yapmaya başlıyorsunuz ve hikayemizin geri kalanını oyunda yaşıyorsunuz :) 


Bu seferki oyunumuz biraz mantığa dayalıdır verilen ipuçlarını kaçırmayın sakın :)

Texture Packs İçin: http://minecraftciyim.blogspot.com/2013/06/ovos-rustic-texture-packs-151-152.html



11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. başlattan çalıştıra gircen %appdata% yazcan dosyadan .minecrafta bascan saves dosyasına girip arşivdeki klasörü oraya atcan tabi indirdikten sonra :D

      Sil
  2. oynadım bitirdim çok güzel kardeşim sağolsın da en son bölümde tünele girince etraf kap karanlık oluyo hiç bir meşale koymamışsın o kötü oldu zar zor buldum yönümü :D

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. 2. görev nasıl yapılacak

    YanıtlaSil
  5. parola bölümü nasıl olcak

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Haritanızın Videosunu Çekebilirmiyim ?
    Kanalımın Linki Bu: https://www.youtube.com/channel/UCagvGXtcOHCR8K_8uu18xuA

    YanıtlaSil
  7. çok kısa olmuş 10 dk da bitti

    YanıtlaSil
  8. texture pack siz oynanabiliyormu?

    YanıtlaSil

En Çok Okunanlar